Automatiseer je storingsmeldingen en papierwerk! Bespaar tijd, geld en frustratie.

Mijn VVE is een pakket waarmee je je storingsmeldingen en andere communicatie efficiënter kunt inrichten.

Met de VVE service site kunnen bewoners zelf storingen melden aan de juiste professional waardoor je als bestuurder minder telefoontjes krijgt en problemen zich sneller oplossen. Via het online dashboard kun je meldingen zien, communiceren, inzicht geven in informatie en bewoners vertellen over de VVE.

VVE App

Voordelen van de VVE Service site voor jou als VVE bestuurder:

  • Direct nieuwskanaal naar de bewoners
  • Grip op hoe storingsmeldingen jou bereiken
  • Niet meer onnodig gecontact worden door bewoners
  • Gemakkelijk nieuws verzenden
  • Agenda delen met bewoners

Voordelen van de VVE Service site voor bewoners:

  • Alle informatie altijd binnen handbereik via de Mijn VVE Service site
  • Efficiëntste manier om storingen te melden
  • Wat kan jij met de VVE
  • Actueel inzicht in belangrijke informatie zoals VVE financiën
  • Direct melding kunnen doen van overlast, storing of defect met foto erbij
  • Directe feedback op storingsmeldingen

“52% van de storingen lost zich op zonder mijn bemoeienis. Dankzij de VVE service site vind ik mijn werk als voorzitter weer leuk!”
– Maarten, voorzitter VVE 217 woningen

“De sfeer in ons pand is leuker dan ooit. Er is zelfs een BBQ voor alle bewoners georganiseerd.”
– Rogier, bewoner VVE 351 woningen

“Eerst vond ik het idee van een mobiele site eng maar nu ik zie hoe snel problemen opgelost worden ben ik er heen blij mee.”
– Mw. Verbeek, bewoner VVE 86 woningen

Mijn VVE service app