Dagelijks nieuwe warme leads voor jou bedrijf via het internet? Dat is de belofte waarvoor je gebruik maakt van het internet. Echter: in de praktijk komt deze belofte vaak niet uit. 

Bij Van Ons experimenteren we continu met nieuwe strategieën. Zo ook met een KLT-funnel.

Het idee is simpel: iemand neemt alleen iets aan van een vriend of van een autoriteit.

Droomsituatie: een consistente flow aan prospects die in de mindset zijn om bij jou te kopen. Sterker nog: ze hebben het zichzelf al verkocht.

KLT-funnel: een funnel die je helpt om van een onbekende een prospect te maken, deze kent de volgende stappen: Know, Like & Trust.

KLT-funnel in de praktijk, ofwel de stappen om van een onbekende potentiële klant een prospect te maken:

  1. Kennen: de potentiële klant ziet in dat er een probleem is, en dat er een oplossing bestaat.
  2. Leuk vinden: de potentiële klant vindt jou leuk en gaat je zien als autoriteit (bijvoorbeeld door een serie video’s die je dag-na-dag opstuurt), hij of zij gaat puzzelen naar een oplossing op het probleem.
  3. Vertrouwen: de potentiële klant vertrouwt jou omdat je veel kennis op een vriendelijke manier hebt aangereikt. Nu kan je jouw aanbod doen.

Heb je interesse in deze nieuwe manier van lead-generatie die in Nederland nog nauwelijks wordt toegepast? Wij experimenteren er continu mee. Neem contact op als je wilt weten of een dergelijke funnel voor jouw bedrijf kan werken!