Toen Arno Ruijzenaars vijf jaar geleden zijn handelsbedrijf verkocht, besloot hij om alleen nog maar te doen wat hij interessant vindt. Zijn nieuwe ondernemingsavontuur begint met het label LEFF amsterdam, waarmee hij stijlvolle horloges en klokken verkoopt. Al snel komen daar de interieurlabels Karven en Graypants bij. Inmiddels distribueert Arno twaalf merken in de Benelux en Duitsland, mede door de koppelingen van ConnectPush. Jaap Jan de Lange ging met hem in gesprek voor Emerce.

Van MokumDankzij de koppeling weet het bedrijf ongeveer zeventig procent in tijd per site te besparen, geeft Arno aan. Het geld dat hiermee bespaard wordt, kan in andere projecten worden gestoken. Zo wordt er hard gewerkt aan een consumentensite, evenals een platform waarop individuele ontwerpers eind dit jaar rechtstreeks hun product kunnen aanbieden aan retailers.

Dankzij de koppeling weet het bedrijf ongeveer zeventig procent in tijd per site te besparen.

Arno legt uit dat dit laatste een uniek concept is. “Retailers vinden het vaak teveel gedoe om bij elke afzonderlijke ontwerper een order te plaatsen, waardoor nieuwe ontwerpers nauwelijks een kans krijgen. Bij ons krijgt de retailer één verzamelorder, ongeacht of hij nu producten bestelt van onze labels of van een individuele ontwerper. Er zijn een aantal partijen die iets vergelijkbaars doen, maar zij slaan het retailkanaal over. Zonde, want sommige producten wil de consument in het echt blijven zien. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst.”