Handboek voor Digitale Slagkracht

Verwacht: Q4 2017. Voorinschrijving onderaan de pagina!

Hoe vertaal je je offline succesvolle bedrijf door naar digitaal? Welke investering vraagt dit? Wat doe je zelf en welk deel besteed je uit? En hoe selecteer je specialisten die je hierbij kunnen helpen? Dit is het Handboek voor Digitale Slagkracht!

Dit handboek bevat handvatten die je als serieuze MKB’er nodig hebt om slim om te gaan met digitale marketing en sales. Digitale Slagkracht noemen we dat.

Het Handboek voor Digitale Slagkracht is voor jou als:

  • je een MKB-bedrijf hebt met 1 miljoen tot 25 miljoen omzet.
    • of: je een zelfstandige communicatie-professional bent die deze bedrijven ondersteunt. Dit boek is het perfecte praatstuk om met jouw opdrachtgever op één lijn te komen.
  • je vindt dat je iets met digitaal moet, maar niet weet waar te starten.
  • je benieuwd bent naar het verschil tussen een website van 2.500 en 25.000 euro.
  • je het oké vindt om te investeren maar niet risico wilt lopen een kat in de zak te kopen. 25.000 euro is namelijk voor IEDER bedrijf een flink bedrag.
  • je eerst zelf begrip wilt hebben van materie voordat je iets uitbesteedt.

Na het lezen van het handboek maak je zélf de juiste keuzes. Op jouw tempo.

Inhoudsopgave Handboek voor Digitale Slagkracht

  • Voorwoord
  • Jouw organisatie: waarom digitaal gaan
    • Wanneer dit boek voor jou is
    • Structuur van het boek
    • De rol van Digitaal in jouw organisatie
  • Hoe werkt digitaal: De Digitale Marketing Funnel
    • Van Vreemdeling naar Bezoeker
    • Van Bezoeker naar Lead
    • Van Lead naar Klant
    • Van Klant naar Superpromoter
  • Werkwijze: het Digitale Slagkracht Model
    • Inspiratie (happiness is just around the corner)
    • Maken  (vind niet opnieuw het wiel uit. Nooit)
    • Leren (meten is weten)
    • Verbeteren (elke euro die je vanaf nu uitgeeft resulteert direct in groei)
  • De investering: wat kost digitaal en wat levert het op?
    • Leren en zelf doen, niet doen óf uitbesteden – make or buy
    • Het verschil tussen een website van 2.500 en 25.000
    • Bureau Kiezen? 20 handvatten om een bureau te kiezen!
    • Wat levert het op?
  • Wat ik niet kan besteed ik uit: 4 Expert-bijdragen!
    • Expert-bijdrage Communicatie door Jerry Helmers
    • Expert-bijdrage Sales door Rogier Gigengack
    • Expert-bijdrage SEO door TBA
    • Expert-bijdrage SEA door ex-Googlers

Reviews

“Ik ben dankbaar dat ik het manuscript in handen kreeg op de vooravond van mijn digitale avontuur. Dit heeft veel onzekerheid weggenomen. Wat blijkt: zo spannend is het allemaal niet. Ik ben een volwaardig gesprekspartner voor het bureau waarmee ik nu werk!”

“De schrijvers houden zich niet schuil achter ‘dat hang er vanaf’-redenaties. Op alle complexe vragen komt een antwoord in Jip-en-Janneke-taal waarmee je direct aan de slag kan. Praktischer dan praktisch!”

Specificaties

  • Auteurs: Bas van der Lans, Robert van Eekhout
  • Taal: Nederlands
  • Afmetingen: 20 x 204 x 141 mm
  • Gewicht: 208,00 gram
  • Verschijningsdatum: mei 2017
  • Pagina’s: 108
  • Druk: 1
  • ISBN: 139781591846444
  • Prijs: € 24,75
  • Categorieën:
    • Economie & Bedrijf
    • Finance
    • Persoonlijke ontwikkeling
    • Leiderschap & Coaching
  • Verschijningsvorm: Paperback

Het Handboek voor Digitale Slagkracht als eerste ontvangen?

Samenwerken aan jouw groei?

Praat nu met een van onze online producers!

Bas van der Lans

Founder